۶ پاسخ

احتمالا ترسیده یا دل درد داره

دلدردع طبیعیع همه بچها تا ۴یا۵ ماهگی همینطوری میکنن

تا ۴۰ روز معمولا بچه همین طوریه روزا می خوابه شبا گریه می کنه

دو بچه هامو بزرگ کرده بودم خدا به دادم برسه بااین نی نی از الان من غم گرفته این نی نی من اذیت می کنه یا نمی کنه خدا می دونه پسر دومم انقد آروم بود ان شا الله اینم آروم باشه

عزیزم کولیک داره.شیر دادن زیاد بدترش میکنه‌.پستونک بگیر بهش پستونک بده

طبیعیه. بچه های الان کولیک و ریفلاکس دارن همشون . دل‌درد میگیرن

سوال های مرتبط

مامان ☆کیاناولیانا☆ مامان ☆کیاناولیانا☆ ۲ ماهگی
سلام صبح بخیر دخترم شب تا صبح میخواد سینه ت دهنش باشه از بس میخوره بالا میاره اورغش هم میگیرم با گریه میکنه پستونک هرکاری کردم نگرفت فقط دنبال سینه هس میگن شیرت سیرش نمیکنه ت گوگل سرچ کردم میگه اگ مدفوع و ادرارش خب میاد و وزنش بالا رفته شیر مادر خبه دخترم هم وزن گرفته هم ادرار و مدفوع زیاد میکنه وقتی شیر میدم روده هاش رو ب پائین غور غور میکنه
قطره دایمتیکون هم میدم براش برای چن ساعتی خوابش میبره ولی خیلی اذیتم رو ب شب خیلی اذیتم میکنه تا چهار یا پنج صبح بیدار همش شیر ندم گریه میکنه

میخواد خودشو زیر سینه خواب کنه
روپا میزارمش ت کریر هم میزارم تکون میدم نمیخوابه ولی سینه ت دهنش میکنم دو مک میزنه خوابش میبره باید در نیارم چون ت خواب هم مک میزنه تا خوابش عمیق بشه خودش در میاره ۲۰ روز شد ن شب و ن روز خواب درست حسابی نشدم ب درک فقط آروم باشه و سینه رو زیاد نگیره
حتی شیر مو دوشیدم ت شیشه شیر انداختم دادم ک بخوره شیشه شیر هم قبول کرد گفتم قبول کنه شب ها شیر خشک بدم
ن پستونک و ن شیشه شیر فقط سینه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭