۵ پاسخ

منم شیشه بدم بهش بعدش سینمو نمیگیره میزارم انقدر گریه کنه تا اخر از شدت گرسنگی سینمو بگیره

منم اینطوری بودم نوک سینه هام سفت بود و بزرگ.بزور میزاشتم دهنش یا با شیردوش شیرخودمو میدوشیدم با پستونک بش میدادم..بعد چنروز سینه هام نرم شدن راحت گرفتشون..شیرخشک بهش نده تا عادت نکنه ب طعمش

به سینه ات آب قند غلیظ بزن

به سینت قند یا نبات بزن شیرین بشه دو سه بار انجام بده میگره ماله من پستونک‌نمیگرفت براش شیرین کردم دوبار گرفت

بچه منم وقتی دلش درد میکنه همینجوریه مجبورم شیر خشکش بدم ولی بقیه مواقع سینه رو میخوره ، شایدم رفلاکس داره ببرش دکتر

سوال های مرتبط