۱۰ پاسخ

هیچی عزیزم نگران نباش، بچه دل و روده ش کامل نیست درد داره، نمیتونه درست ترقه بزنع، درست پی پی کنه، درست آروغ بزنه، شیر بده تو جای ساکت و آروم و با آرامش، نوازشش کن، چیزای نفاخ نخور، آهنگ آروم بذار، صدای جاروبرقی و سشوار رو امتحان کن ببین دردش کمتر میشه؟
باید تحمل کنی میگذره

اگ شیر خشک میدی بخاطر اونه دیگ سینه نمیگرع دختر منم اینطوری شد ک سینمو ول کرد

شیشه بهش نده تا میشه و درد داره احتمال کولیک قطره بهش نمیدی؟

پسر منم همینطوری میشه آروغ داره انقدر بغلش میکنم آروم میزنم پشت کمرش تا آروغش در میاد راحت میشه بچم

احتمالا کولیک داره ببر دکتر قطره بده

قنداقش کن تا راحت بخوابه رفلاکس داره

دیه سینتونمیگیره گلم عین دخترم بودچقدرتلاش میکردم اخرش شیشه روگرفت اگ میخای شیرتوبگیره پس شیشه نده بروبهداشت کمکت کنه چطوری شیربدس ک ولت نکنه

کولیک داره نمیتونه شیر بخوره
ببرید دکتر قطره میده بهتر میشه

یه تخم مرغ براش بشکون

شیر خشک با شیشه بهش بده بچه گشنه نمونه

سوال های مرتبط