بله من بردم چون نمیخواستم ساک بیمارستان بگیرم
اره باید باشه
داخل بسته لباس گان و اینا معمولاً دمپایی هست
ولی اگر سر سایز ممکنه اذیت شی بهتره خودت ببری
زایمان اولم. باخودم بردم ولی خودشون به شوهرم.گفته بودن بره بخره بالباس
دیگه این سری نمیبرم
من خریدم بردم با خودم دمپایی نمیدن
تو بیمارستان میدن
خودشون میدن
اگه میدونی بیمارستان نمیدن بله باید ببری با کفش سخته بری دستشویی
خودشون میدن
اره ببر با خودت
من شاید بخرم ببرم. دمپایی هایی که رو لباسا میدن خیلی بزرگه میترسم بخورم زمین باهاشون😂
خودشون میدن
بله من بردم
من میبرم
اره لازمه موقع شستن پاها کفش ها هم خیس میشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.