مامانا شما برا بیمارستان مای بی بی چ سایزی بردین؟

۱۶ پاسخ

۱ مای بیبی

صفر دیگ

سایز ۱

بیشتر ۰ میبرن ولی بکی بود بچه اش ۵ کیلو بود ۱ می‌بست

منم یک بردم

من صفرکلا نمیخرم میخام یک ببرم

من فعلا یک گذاشتم اگر دیدم بزرگه همونجا صفر میخرم

سایزصفربایدببری عزیزم

بستگی به وزن بچه داره
من سایز۱گرفتم

سایز صفر گرفتم . روش نوشته تا ۵ کیلو جوابه

صفر.

سایز یک برای ۲تا پنج کیلو گرفتم

صفر
پسرمم ۳۵۰۰ بود

سایز ۱

صفر دیگه.

سایز صفر

سوال های مرتبط