۱۰ پاسخ

صفر گذاشتم ببرم. میگن بخاطره نافش بهتره صفر باشه ...

یک بهتره بنظرم چون ۳ تا ۵ کیلو رو جواب میده صفر میگن برای نوزاد نارس هست

۱ بردم

صفر بردم هنوزم صفر میبندم چون دخترم خیلی کوشولوعه🥹

سایز یک

صفر بردم وزنش ۳۴۰۰

من یک بردم ولی واسه دو سه روز اول همون صفر اندازش بود

صفر فقط یه هفته رفت

صفر بردم وزنش ۳۸۰۰بود دخترم

سلام من 1بردم

سوال های مرتبط

مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان ❤️حسنا و حلما❤️ مامان ❤️حسنا و حلما❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی