صفر گذاشتم ببرم. میگن بخاطره نافش بهتره صفر باشه ...
یک بهتره بنظرم چون ۳ تا ۵ کیلو رو جواب میده صفر میگن برای نوزاد نارس هست
۱ بردم
صفر بردم هنوزم صفر میبندم چون دخترم خیلی کوشولوعه🥹
سایز یک
صفر بردم وزنش ۳۴۰۰
من یک بردم ولی واسه دو سه روز اول همون صفر اندازش بود
صفر فقط یه هفته رفت
صفر بردم وزنش ۳۸۰۰بود دخترم
سلام من 1بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.