خانما مای بی بی تو ییمارستان سایز چند بگیریم

۷ پاسخ

من بچم ریزه صفر گرفتم 34 هفته و 2 روز رفتم 2045 بود

اگه بچه کوچولو باشه صفر اگر نه یک

صفر..

من بچم ریزه صفر گرفتم

صفر ی بسته ۱۲ تایی بگیر یک بزرگه

یک بگیر

یک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ❤️حسنا و حلما❤️ مامان ❤️حسنا و حلما❤️ ۱۲ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان 🧿🫀 مامان شاهان 🧿🫀 ۴ ماهگی