من تا بیست روزگی دو بسته مصرف کردم
من تا الان دو بسته و نیم چهل تایی استفاده کردم😶
فکر کنم باید یه بسته دیگه هم یک بگیرم
من ۴بسته ۱بستم تاالان یک بسته دیگم ۱ببندم وشروع کنم ۲ببندم
من الان تازه ۵ روزه شروع کردم یک میبندم تا الان صفر میبستم فعلا ۳ بسته ۴۰ تایی گرفتم تا اگ کم اومد دوباره بگیرم
من هنوز دارم ۱میندازم
دیگه نگیر عزیزم من الان شماره دو گرفتم یک کوچیک میشه پاهاشو قرمز میکنه
بستگی به رشدبچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.