من ۳بسته نمیدونم چندتایی🤦♀️😅
من دوتا ۴۰ تایی گرفتم
من یه دونه مولفیکس۴۰ تایی گرفتم
یه دونه هم مای بیبی ۴۰ تایی
هر کدوم بهش ساخت از همون میگیرم
من خیلی گرفتم فکر کنم ۸ بسته ۴۰ تایی
اگر زیاد بود عوضش میکنم
ولی بچه زودبزود ماه اول کثیف میکنه حداقل ۲ ساعت یکبار
بستگی به بچه داره من تا الان چهار تا بسته ۲۲تایی سایز صفر استفاده کردم.سایز یک خیلی بزرگ بود براش
من دوتا ۴۰تایی فکر کنم
کلا سه بسته یک گرفتم بقیها رو خیلی زیاد گرفتم
من از سایز یک تا پنج اندازه یک سال ونیم بچه گرفتم دوماه پیش قیمت قدیم
۴تا فعلا تا روز۲۰ام گرفتم اولش خیلی تندتند کثیف میکنن
من ۳ بسته ۴۴ تایی گرفتم
من اصلا نگرفتم
یدونه میگیرم اگ ب پاش ساخت باز میخرم
اگ نساخت عوضش کنم
من 4تا 36تایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.