۸ پاسخ

سایز صفر یه بسته ببرید نهایت ۱۰ تاش نیاز بشه

وزن آخرش چقدر بود؟ دختر من ۳۱۰۰ بود سه روزگی ۲۷۰۰ شد . ۵ تا بسته صفر استفاده کردم. الان وزنش ۳۲۰۰ هست دارم یک می بندم.

من ۵تا صفر میزارم و ۵تا یک همه رانمیبرم
از هردو تا سایز گرفتم

پسرم ۳۷۰۰ دنیا اومد سایز صفر بستم براش
الانم سایز صفر میبرم

من از بیمارستان تا الان دارم صفر استفاده میکنم برا بیمارستانم همینجور یه بسته ۲۰تاییشو ببر شاید لازمت شد

من سایز صفر گرفتم دیدم اینجا همه گفتن برای بچه های نارس هست با سایز یک مقایسه کردم دیدم اصلا تفاوت چندان زیادی نداره دوستم هم گفت تا دو سه هفته سایز صفر استفاده کردم برا نینیم منم سایز صفر ده تا دونه گذاشتم برا داخل ساک

من ۱گرفتم بسته ۴۰ تای ولی چندتا ازش میبرم همه رو نمی‌برم

من یه بسته صفر یه بسته یک گرفتم

سوال های مرتبط