۷ پاسخ

من گوشت سوپ رو میندازم تو شیشه شیشه را میزارم تو قابلمه پر اب درشو میزارم زیرشو کم میکنم دو ساعته میپزه ابش هم درمیاد خیلی مقویه

پسر من عاشق گوشته ناهار کباب براش درس کردیم سه تا گوشت بزرگو خورد 😂😂

یکم برنج و هویج و سیب زمینی و گوشت با آب بذار بپزه اگه دوست داشتی یکم جعفری هم بریز بده بخوره

اول حدود ۴۰دقیقه گوشت رو بزار بپزه بعد بقیه مواد رو اضافه کن
میتونی سوپش کنی
میتونی هم اخر که ابش کم شد برنج بریزی حالت دمپخت

میتونی چرخ کنی تو غذاش بریزی زودم میپزه اینجوری

من ریز خرد میکنم تقریبا یک ساعت یک ساعتو نیم میپزه

زیرش کم کنی توش آب باشه میپزه یک ساعت و نیم اینا

سوال های مرتبط