طبیعیه اصلا دست نزن بهش خودش خوب میشه
طبیعیه اصن دست نزن خوب میشه
برای پسر منم همینطور شد خوب شد
کنم اینطوری شد چند ماه هی چرک میکنه باش خوب میشه باز چ ک میکنه خانما عادیه که خوب نشده فعلا
دخترمنم ۷ ماهشه دقیقا مثل دست پسرشماست درصورتی من برا دختربزرگم را اصلا متوجه نشدم کی چرک کرد کی خوب شد الانم اصلا جاش نمونده
واسه پسر منم اینجوری شد عفونتش خالی کردم زودی خوب شد
پسر منم اینجوری شده بود خودبخود تو حموم سر باز کرد و همه عفونتش اومد بیرون هنوزم جاش قرمزه
من پسرم شد همون دوماهگی
ولی دخترم نشد
توی 7 ماهگی اینطور شد؟ برا دختر من نشده
دست نزنیا خودش خوب میشه
ولی چرا انقد دیر بعد ۷ ماه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.