۱۰ پاسخ

مهم سلامتی نی نی هس
منم شکم ندارم😊

اصلأ اهمیت نده

والا من الان دارم از بیرون میام،نشسته بودم اصن یکی میگفت من متوجه نشدم،پاشدم راه رفتم فهمیده بود باردارم
شکم اصلا ربطی ب وزن و جثه جنین نداره
فقط. اناتومی بدنه اصلا اصلا تو سایز شکم نباش
بمن میگن واا اضلا انگار باردار نیستی،من فقط لبخند میزنم
با اینکه من تپلم خودم

من که دوست ندارم شکمم بزرگ تر بشه وزن بچه مهمه نه اندازه شکم چیه شکم بزرگ هم همه یه جوری به ادم نگاه میکنند هم هرچی بزرگتر بشه ترک بیشتری هم میزنی وبعد زایمان کلی باید شکمتو ببندی وورزش کنی تا جمع بشه خب هرچی کوچیکتر باشه بهتره دیگه از همه لحاظ

مهم وزن بچه زیاد باشه نه شکمت چقدر کوچیک یا بزرگ باشه

من به ۹ماهه ها میخورم با اینکه شکم اولم قدم بلنده

مگه مهمه؟؟؟
سلامتش باید برات اهمیت داشته باشه
منم هم هفته شمام
همکارام اداره تازه متوجه شدن.شکمم جمع جوره
چون بچه پهلوهامون هست

ای خواهر این درد منم هست، برا شما چند کیلوه من ۳۴هفته دو کیلو و صدبود

منم خیلی شکم ندارم خیلی خوشحالم یکی از دوستامون دیدم اون هم هفته من بود از بس شکمش جلو بود و باد داشت زوری راه می‌رفت اونو دی م بیشتر خداروشکر کردم شاید بچت تو پهلو هاته بیشتر

از منم ببینی چی میگی خیلی کوچک

سوال های مرتبط