مونده به خودت منم ترسیدم اولی رفتم سزارین دومی ام که الان سزارینم
۱۰۰درصد طبیعی بهتره بستگی به خودتونم داره خوش زایمان باشی یانه ولی طبیعی همون لحظه دردداری تموم میشه'بنظرمن کساییکه مواردخاص هستن باید سزارین بشن مثل چندقلوها واونایی که بچشون به پا هستش
هزاران بارسزارین،توبگو ده جاشکمموپاره کنن 😁😁
من دو دفعه طبیعی شدم سومی هم خدا بخاد طبیعی میشم طبیعی بخاطر اینکه بعد زایمان بچه ام میتونم راحت بغل بگیرم شیرش بدم سزارین هر طور در نظر بگیریم یه جراحی بزرگ هستش و بعدش باید بیشتر مراقب باشی چند ساعت سر نباید تکون بدی و حرف کم باید بزنی و مدام باید یکی بچه ات بیاره کنار سینه ات شیرش بده و بعدها درد کمر همراته چون خواهرم بعد ۳سال هنوز درد کمر سزارین همراشه
من انتخابم سزارین چون طبیعی قبلش خیلی درد داری بعدشم درد داری چون همون بخیه رو از پایین میخوری سزارین قبلش دردش کمتر و بخیه هم از شکم وقتی همون بخیه رو میخوریم بهتر اینه که هم بعدا شلی گشادی نداریم تو سزارین هم هم دردش کمتر از طبیعی بعد سزارین یه ماه از خودت مراقبت کنی بهتر از طبیعی
من طبیعی چون میگن زودتر هیکلم خوب میشه شکمو زودتر جمع میشه کلا شاید ی روز درد داشت باشی و این که از کمر درد سزارین میترسم
من میترسیدم از طبیعی
اولیو سزارین شدم و خب طبیعتا بعدش درد داری من کلا طاقت دردم کمه
الان دومی هم سزارینم میترسم😬😬😬
من دوست دارم طبیعی زایمان کنم بچه اولمم هست میدونم قراره خیلی زیاد درد بکشم ولی دوست دارم نینی که میاد بتونم حداقل بغلش کنم کارامو خودم انجام بدم البته بستگی به بدنم داره
اینکه میگن بعد طبیعی هیچ دردی ندتری واذیت نیستی یه باور غلطه چون قراره بخیه بخوری ولی با تمام شرایطش من انتخالم طبیعیه
من کلا طبیعی رو دوست نداشتم
هم بخاطر دردش
هم بخاطر بعدش
سزارین شدم و زایمان فوق العاده راحتی هم داشتم
ک البته هر دو بستگی ب بدن خودت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.