۷ پاسخ

من کلا نمیتونم اون لحظه زایمان طبیعی رو تصور کنم
برای من خیلی ترسناکه
و همسرمم ب هیچ عنوان نمیگه طبیعی خداروشکر

دوتاش زایمان سختی هست
هرکدوم معایب و مزایا خودش داره

من چون خیلی از طبیعی میترسم قراره سزارین بشم عزیزم

وقتی خدا توانایی زایمان طبیعی رو توی بدنمون قرار داده پس حتما با وجود سختی‌هاش خیلی برای خودمون و نی‌نی خوبه... هر دوش سختی های خودش رو داره و در کل مادر شدن سخته ولی خب زایمان طبیعی حتی از نظر روانشناسی به نی‌نی کمک می‌کنه که کامل آماده ورود به دنیا بشه و همینطور بدن مادر آمادگی بیشتری برای شیر دادن و ... داره؛ در کل هر دو حالت ارزشمنده

سلام
اگر شرایطشو داری کلاسشو بری حتما برو
اگر میتونی ماما خصوصی بگیری حتما بگیر
کیسه آبت خونه پاره بشه و دوش بگیری و دردات رو یکم تو خونه تحمل کنی عالیه..
من بچه اولم طبیعی بود کلاس رفته بودم ۱۰ ساعت درد کم و زیادی کشیدم ولی شیرین بود برام فشارم تا ۵ رسید ولی همه چیز رو آموزش میدن که چیکار کنی.
همراهی همسرت در باز شدن دهانه رحم تاثیر میزاره .
تنها بدی زایمان طبیعی بخیه هست که نیاز به مراقبت خیلی زیاد داره و دوران نقاهتش بسته به بخیه ها بیشتر از سزارین هست.
یبوست بگیری بدتر از درد زایمان رو میکشی چون جای بخیت بده و نمیشه فشار آورد.
و مهمترین دلیلی که من خودم حاضر نیستم دگ طبیعی زایمان کنم
اینه که رحمم بخاطر فشار زیادی که بهم اومد افتادگی پیدا کرد و سر بارداری دومم از همون ابتدا سرکلاژ شدم و تا پایان زایمان رعایت شدید توصیه شده

من بشدت از طبیعی میترسم
و دلم میخواد سزارین بشم
دوسه هفته ی دیگه نوبت دکتر دارم می‌خوام هزینشو بپرسم
امیدوارم زیاد نباشه و بتونم جور کنم

از صحنه ی زایمان طبیعی و دردش میترسم

من عاشق اینم که طبیعی بشه اما چون دیابت نوع یک دارم طبیعی ریسک داره برا بچه و خودم 🤰🏻

گلم دکترت کیه تو رشت ؟

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد