طبیعی
دولتی اما ماما خصوصی
هزینه ها خیلی بالاست 🚶🏻♀️
سزارین خصوصی
من طبیعی و دولتی بودم و خیلی راضی بودم از هر دوش ولی همه بیمارستان دولتی ها مثل هم نیستن قبلش خودت برو بیمارستان ببین پرس و جو کن
من زایمان اولی طبیعی دولتی انتخاب کردم ولی سزارین دولتی شدم
سزارین خصوصی بیمه تکمیلی دارم
پول داری سزارین خصوصی
من اولی رفتم خصوصی سزریان شدم
این یکی دیگه میرم دولتی ندارم هزینه کنم
سزارین خصوصی
سزارین خصوصی
سزارین ،خصوصی
طبیعی دولتی
سزارین نیمه خصوصی
سزارین خصوصی
من اولین سزارین رفتم و خصوصی و بشدت راضی بودم
طبیعی
احتمالا دولتی
سزارین ، دولتی
طبیعی خصوصی
ولی کلا هرچی باشه بیمارستان خصوصی باشه
دولتی تجربهی اول ممکنه اذیت کننده بشه
اگه پول شو داری اصلا شک نکن برو حتما خصوصی حالا چه طبیعی چه سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.