خانما ببخشید اسهال ابکی میرم ضرر داره؟؟

۴ پاسخ

موز بخور درست ميشي

مگه نزدیک به سه روزه از موعدم گذشته و اسهال دارم یعنی باردارم تست نزدم 🤒گفتم بزارم پنج روز تاخیر بخورم چون ماه پیش پنج روز گذشت پریود شدم

من اینجوری بودم ولی ماست و موز خوردم. خوب شدم

کیا تو هفته های اول اسهال میرفتن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وپنجم بارداری