بمن دکتر گفت خودم ترنجبین بخورم بهش شیر بدم بچه مدفوع و ادرار کنه دفع میشه
من دستگاه آوردم خونه هرکی هر کاری گفتن کردم اصن اثر نکرد ولی پیش یه دکتر بردم پسرمو اون گفت با شیر بدنشو بشور خداخیرش بده همون خوبش کرد من ۴بار بدنشو شستم
شیر باید ولرم رو به گرمی باشه که بچه نه بسوزه نه یخ کنه بدنشو بشور یا حتی داخل یک وان کوچیک قشنگ بدنشو واسه چند دقیقه بزار بمونه دوبار این کارو بکن زردیش میاد پایین
چند روزگی بردیش ؟ من چهار روزشه امروز بردم تست زردی
یعنی ممکنه الان بگن نداره بعد بگیره؟؟؟
در کنار شیر خودت حتما شیر خشک بده،ی قطره هم هست قطره شیر خشت داروخانه داره بخر بده حتما هر ۸ ساعت بخوره
دکتر به پسرم قرص فنوباربیتال داد بعد اون کم شد
پی پی یاجیش میکنه حتما بشورش.دفعات شیر دهی رو بیشترکن.مهتابی خونه زیاد باشه
ببر بیمارستان دو روز بمونه اونجا بهتره
تند تند شیرش بده حتما ببرش بیمارستان بزارنش دستگاه این خونگی ها تاریخ انقضاشون رفته خودتم اب انار بخور خیلی تاثیر داره
بدنشو با شیر بشور خیلی کمک میکنه منم پسرم روزبروز میرفت بالا دوبار بدنشو با شیر شستم اومد پایین
تند تند باید شیر بدی
یه زیرپوش و بولیز شلوار کافیه .پتو نمیخواد دمای خونه هم باید ۲۴ درجه باشه
زیاد لباس نپوشون که گرمش نشه پتو هم نکش روش
زیاد شیرش بده قطره بیلی استاپ بده بهش زیاد گرم نگهش ندار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.