۴ پاسخ

هرچند الویت شوهرت باید تو باشی عزیزم ولی چون پدرش بیمارستان هست اگر میتونی باهاش مدارا کن.

همیشه دلیل ناراحتیتو با ارامش بهش بگو
مردا نمی فهمن این چیزارو

عزیزم صحبت کن باهاش، چون من بعضی اوقات مردا خیلی چیزها رومتوجه نمیشن

عزیزم شاید حال باباش بده ک نمی تونه بیاد خونه

سوال های مرتبط

مامان لی لی و نی نی مامان لی لی و نی نی ۲ سالگی