شیر خشک پوشک نوزادی کولیک نی نی ناز

تصویر
۵ پاسخ

صددرصد گزینه اول

ولییییی یه مشکلی هم هست اینه ک من همسرم خیلی دست و دلباز و ول خرجه
تا پول بدستش میرسه خرج می‌کنه و فکر فردا رو نمیکنه
خداروشکر هیچ موقع دستش جلوی کسی دراز نشده ، ولی میبینی چند ماه شاهانه زندگی میکنیم ، چند ماه کم کم و با ترس خرج میکنه

و یه بدی هم داره اینه ک خرج مادر و پدر و خواهر برادراشم میده 😒

(البته داریم جدا میشیم )

والا من با اولی ازدواج کردم خداروشکر الان وضعمون اوکی خیلیم خوبه اما اولی توی بعضی از مواقع خیلی حرص آدم درمیاد خرج الکی می‌کنه این خوب نیس

با اولی

من با اولیه که گفتی ازدواج کردم ، هرچند خانوادش حسابی وضع مالی عالی دارن اما بخاطر اعتقادات سنتی کمک نکردن ماخودمون موندیمو خودمون
و زندگیمونو ساختیم ،سخت بود ولی شدنی بود
خیلیم راضیم همسرم صدشو واسم میذاره هیچی کم نمیذاره الان که وضعمون خوب شده هیچی دریغ نمیکنه و همیشه حقوقش کلا واریز میشه واسه من😍

همسرم من اوضاعش موقع ازدواج خوب بود ولی ورشکست شد رفتیم زیر صفر با اینکه اوضاعش زیاد اوکی نبود هر چی میخواستم برام میخرید ،پا ب پاش اومدم چون عاشقشم و خداروشکر الان همچیمون خوبه ،مرد خسیس غیر قابل تحمله واقعا

سوال های مرتبط

مامان 🩵shahriyar💙 مامان 🩵shahriyar💙 ۲ سالگی
مامان 🧒🏻👧🏻🩵🩷 مامان 🧒🏻👧🏻🩵🩷 ۲ سالگی