الکیه بابا
من از اولش اسیده معده داشتم شدید
۳تا شیشه شربت المینیوم ام جی خوردم
بچم کچل بود
من از هفته ی ۲۵ سوزش معده ام شروع شد، بیشتر به خاطر اینکه رحم بزرگ میشه و به معده فشار میاره باعث ترش میشه، اونم که میگن بچه مو در میاره به خاطر اینه که بچه های پرمو تستسترون بیشتری دارن همین هورمون باعث ترش معده میشه
من یک هفتس معدم ترش میکنه میسوزه اما نمیدونم برا موعه یا ن
اوایل بارداری و ماه هفتم معده اذیت میکنه
من سر دخترم اوایل بارداری و ماه هفتم معده درد و سوزش و ترش داشتم
من سری دختر اول این قدر اذیت شده بودم کفتن از مو بچه هست بعد وقتی که زیمان کردم دیدم بچه ام کچل هستش 🤩🤩😅
ربطی به مو نداره من از الان دارم بخاطر هورمون ها هست
من ازهفت هفته تا الان هنوز بالا میارم بچه من پس همش مو به دنیا اومد باید موهای پسرم روببافم
تزش کردن معده یک چیز طبیعیه و ازار دهنده تو بارداریع ،هیچ ربطیم به موی نوزاد شما نداره گلم
ممکنه کوچولو شما بی مو بدنیا بیاد و شما سوزش معده داشته باشید 😉
من ازهمون اولش معده درددارم فکرکنم قراریه میمونی چیزی بیارم😀
کم کم باید شروع بشه
والا من از هفته ۱۰ معده م ترش میکنه این بچه کلا موعهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.