حتما که نیست هرکس دوست داره میپزه میگن دندونش راحت تر در میاد حتی شده یکم بپزید واسه دوسه نفر بدین
به شکل مختلف من دیدیم این جا میپزن ولی مال تبریز فرق داره
این مال پسرمه
حبوبات که خیلی گرون شده آش دندونی هم زیا. خوشمزه نیست منم موندم دندون در بیاره درست کنم یا نه بعدالان داره اذیت میشه وقتی در بیاره اش درست کنیم چه فایده ای داره اخه هی با خودم مبگم ولش کنم باز ی دلم میگه نه درست کنم
من اش رشته درست کردم
تو ظرف نیم کیلویی هم کردم برا ۳۰-۴۰ نفر
حتما که نیست ولی به جورایی نذریه برای راحت در اومدن دندون بچه. سمت ما آش رشته میپزن
نه منم دوس داشتم اش رشته بپزم ولی هی گفتن ن دندونی درست کن
میتونی به نیت راحت در اومدن دندونای بچت گندم بکاری یا بپاشی برا کبوترا بخورن
بعد اش رشته درست کنی
شمال معمولا آش رشته درست میکنن
ب سلامتی عزیزم نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.