۴ پاسخ

نزدم ولی از عوارضش اینکه ممکنه تو اون ۳ ماه پریود نشی بعد فکر کن پریود نشی بگی اوکیه امپول میزنم ولی حامله باشی😑😑😑

ابجی من با همین آمپول جلوگیری حامله شد

دختر آبجیم میزد تخمدان هاشو تنبل کرد یه مدت داروخورد تا خوب شد

من هم ۳ماهه زدم هم یکماهه طولانی مدت باعث میگیرن پوکی استخوان میشه گاهیم لکه بینی دارم

سوال های مرتبط