منم گاهی میشم اونجوری
از هفته ۳۳ /۳۴ معمولا انقباضات کاذب شروع میشن ولی قائدتا باید بگیره ول کنه که بگیم انقباضه نه اینکه اکثرا سفت بمونه، انقباض اگه باشه به یکباره کل شکمت سفت میشه، میخوای از دکتر سوال کن
همیشه سفته یا میگیره ول میکنه؟
مدل شکمه تو انقباض بچه خودشو سفت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.