قرص سفالکسین بخور سینت خوب میشه
ایخودااا🥺
خواهش میکنم بدون تحقیق و یکباره بچه رو از شیر نگیرین واقعن از لحاظ روحی و روانی و جسمی صدمه میبیننن
بهترین روش اینکه یواش یواش وعده هارو کم کنید اونم درطول مدت ۴ هفته
من از چت جی پی تی پرسیدم یه برنامه خیلی خوب بهم داده میخوام همونجوری از شیر بگیرم تا کمترین ضربه روحی و جسمی رو بخوره
من میخواستم دخترمو از شیر بگیرم از اون تلخک ها رفتم از داروخانه گرفتم و زدم خیلی باباش حساس بود تا میدید گریه میکنه میگفت بده بهش دیگه دیدم اینجوری نمیشه بردم خونه عمش گذاشتم البته دخترم رو زود از شیر گرفتم چون حامله بودم
نده بهش اصلا چند روز اول سختشه
ده بارخواستم بگیرم اومده سمتم بازدادم🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
ای خدا چه زود گذشت یادمه باهم باردار بودیم الان وقتش شده از شیر بگیرمیشون
خدا حفظش کنه
سه شب سختی داره
عزیزم چطوری از شیر گرفتی
تحمل کن عزیزم هر کاری سختی خودشو داره باید صبور بود سعی کن خوب سیرش کنی و بیشتر سرگرمش کنی تا کمتر بهونه شیر و بگیره قطعا پس از هر سختی آسانی است😍😘
اگه داری از شیر میگیری و قصد کردی ادامه بده سختیت سه روز راحت میشی من الان چهار شنبه هفته پیش از شیر گرفتم راحت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.