۱۱ پاسخ

جیش بی بو داریم؟؟؟؟ بوی بد نیست بوی جیش نوزاده دیگه
... بو جیش ادم بزرگ نیست ک بقول قدیمیا بو شاش نیست 🤣🤣🤣بو جیش نوزاده فقط

اگه بوبده عفونت داره عزیزم

خب عزیزم بوی جیش باید بده
پس بوی چی بده؟

اره من شب تا صبح که پوشک عوض نمیکنم بو میگیرن طبیعیه خب .. حجمش بیشتره

بنظرم تابستونه گرمه بیشتر بو میده جیششون
منم بچم بو جیش میده خیلی

دکتربردیش؟
فکرکنم طبیعیه روال بزرگ شدن بچه هارونشون میده فکرکنم

آره برا دختر منم بوی جیش میده

دخترمنم همینجوریه فک کنم از شیرخشکشون باشه

اره واسه پسر منم بو جیش میده

اره دیگه 😁

فک کنم نباید بو بدن

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۶ ماهگی
مامان محمد حیدر مامان محمد حیدر ۱۴ ماهگی