ولی من مولفیکس میبندم بابت جیشش بو نمیده ولی دستشویی بزرگ کردنی بو میده، مایبیبی بستنی بوی جیش میگرفت فوری
آره پوشک پسر منم کم کم داره بو میگیره
عه وا چقد منی تو
بو جیش میده دگه
نه بوی گل های بهاری میده😂😂😂
عزیزم خب باید بوی جیش بده دیگ😂🤚بوی گل نمیگیرع ک😂😂😂
پس میخواستی پوشک بو چی بده🤦♀️
من هیچوقت پوشک بو نمیکنم اصلا نیازی به بو کردن نداره بو خودش میاد.
د همین مونده پوشکشم بو کنم😄
پس بوی چی بده😂😂
خوشم میاد هممون لنگه همیم😅😂😂😂😂
اره عزیزم بو جیش میده😂😂😂😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.