برای حامی ک اصلااااا
با چند تا از دوستام برای بچه هامون زدیم اصلا اذیت نشدن
من ۲۵ خرداد زدم خداروشکر اصلا اذیت نکرد فقط هر ۴ساعت پاراکید بده تا دو روز
سلام واسه دختر من تو دوتا دستاش زدن خیلی ورم کرد و تب داشت تا دو روز
آره نسبت به بقیه واکسن ها خیلی سخت تره
من ۳ روز پیش زدم
برای دخترم خداروشکر سبک بود فقط روز اول نمیتونست پاشو تکون بده و راه بره تب شم با پاراکید کنترل میکردم. روز بعدش حال ش خوب شد دیگه
بستگی به بچه داره
بچه های من دو روز پا درد داشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.