من باید ۳۰ بهمن میزدم ولی دوبار سرماخورد و جنگ شد نشده هنوز بزنم
من یه هفته دیر زدم .ولی میتونی زود بزن شاید بعداً پیدا نشه واکسن
من یک ماه و نیم دیرتر زدم
اره عزیزم من با یکماه تاخیر زدم
اره من یه ماه دیر زدم
هیچ ایرادی نداره عزیزم
من بیست روز دیر تر زدم
من دوماه دیرتر زدم
اره جان من برای بچم یک ماه دیرتر زدم
من الان ۲۰روز دیر شده هنوز نزدم بچم آبریزش داره میترسم بزنم ولی احتمالا شنبه بزنم
ولی اگه بتونی سر موقع بزنی خیلی بهتره تاثیرش بیشتره
آره فداتشم من ۱۲روز دور تر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.