۳ پاسخ

بعد واکسن حتما بزار چند ساعت خودش راه بره بدو بدو کنه واکسن یه جا نمونه سفت بشه پخش بشه اذیت هم کم میشه روز اول چه تب داشته باشه چه نداشته باشه حتما استامینوفن بده به جز جلو گیری از تب دردشم نمیزاره بفهمه به جای واکسن دست نزن نیاز نیس چیزی بزاری من هیچ وقت چیزی نمیزارم نه جاش سفت میشه نه اذیت میشه پسر من هیچ مشکلی نداشت فقط شب یه کم پاش موقع پا شدن درد می گرفت که اونم همون یه شب بود

اصلا انقدرم ترسناک نبود.من گذاشتم از همون بهداشت خودش راه رفت هر ۴ ساعتم پاراکید دادم.موقعی که میخواست بلند شه بشینه یکم سختش بود مثل پیرزنا پا میشد😂خیلیم کم تب کرد

طبق تجربه ای ک از واکسن دخترم دارم
اونطورام میگفتن نیست
فقط روز اول یکم اذیت میشه و ممکنه نتونه راه بره

سوال های مرتبط

مامان آقا حامی❤ مامان آقا حامی❤ ۲ سالگی