من پسرموپارک بردم بردم جایی ک عقط بدوبدوکردهر۴ساعتم استابدع پسرمن ن تب کردن دردداشت
عزیز من به توصیه یکی از مامان های گهواره گذاشتم بچه ام بدنش که یکم داغ شد بهش واکسن زدم بعد جای واکسن هم با دو قطره از استامینفون چرب کرد خیلی آرومش کرد هر چهار ساعت هم قطره دادم
بعد پسرم نمیتوانست حتی پا بشه خودم سر پاش یکم تو بغل گرفت دیدم تعادلش حفظ شد آروم آروم به راه رفت ولی لنگ میکرد با داداش که بازی کرد خداروشکر کم کم بهتر شد سعی کن بعد واکسن جایی ببری که شلوغ باشه مجبور بشه بازی کنه نخواد بشینه
دختر منم فردا واکسن داره ولی چون سرما داره نمیتونم ببرمش
من گذاشتم راه بره اصلا اذیت نشد
حتما راهش ببر
ببرش بعدش پارک بازی کنه زیاد اذیت نمیشه هر ۴ ساعتم بهش استا بده استا ساده بگیر من مارک حکیم گرفتم خیلی خوب بود قطره باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.