۲ پاسخ

اصلا استرس نداره من دخترم هیچ واکنش یا درد بدی رو تجربه نکرد خداروشکر حتی استامینوفن هم نخورد

واس پسر منم نزدیکه میگن سنگینه انشالله ک اینطور نباشه

سوال های مرتبط