فقط اگه میخوایی پاش نگیره بعد واکسن ببرش بیرون ک راه بره
من بلافاصه بعد واکسن رسیدیم خونه بهش استا دادم بعدشم نیم ساعت رفتیم بیرون فقط راه رفت
پاشم اصلا نگرفت
اونا بلدن چجور بزنن توفقط پیشش باش دستاشو بگیر باهاش حرف بزن،نترس بابا اصلا اونجوری که میگن سخت نیست فقط باهاش بازی کن نزار پاهاشو بیحرکت بزاره که دردش بمونه ،استامینوفنش هم امروز ۴ساعته فردا ۶ساعته بده زود خوب میشه
روز ال تا میتونی راهش ببر
انقدر اسون و راحت میگذره ک حد نداره.بعد واکسن ببر پارک یساعتی بدو بدو کنه بیار غذاشو بده بخوابون مجدد ببرش تو جمع بچه ها بزار سرش گرم باشه چون پادردش خیلی بده
اول اینکه خودت خونسردی تو حفظ کن. بچه ت در وهله اول به عکس العمل تو نگاه میکنه.بعدش اینکه اونا خودشون کارشونو بلدن. بچه تو خوب با آرامش بغل بگیر تا کارشونو بکنن. موقع ش میبردی دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.