ن والا من بچمو فقط بی حوصله کرد ن تب کرد ن هیچی فوری هم راه رف فقط ی ذره لنگ میزد و میگف اخخ پام😁چیزی نیس عزیزدلم 🩷
نه خیلی راحته من استامینوفن میدادم تاثیر نداشت یکی دوبار شربت پروفن بهش دادم اصلا واسه تب هیچی نفهمیدم
مال دخترمم دوهفتس رد شده میترسم بزنم
نه نگران نباش
ماهم هفته قبل زدیم مرتب هر ۴ساعت شربت پاراکید دادم تب نداشت خداروشکر
فقط یکم پاش درد میکرد روز اول
من دیروز صبح واسه پسرم زدم خدارو شکر تا الان ن تب کرده ن پاش دردگرفته
براپسرمن خیلی سبک بود خداروشکرتب شدیدنکرد خیلی خفیف بود وپادردهم نداشت چون بعدواکسن رفتیم بیرون خیلی راه رفت واکسنش پخش شد دردش ازبین رفت
سلام نه عزیزم اصلا استرس نداشته باش منم ازش وحشت داشتم ی هفته دیرتر زدمش اما خیلی سبک بود فقد موقعی ک واکسنو زد مرتب براش حوله سرد بذار و مراقب تبش باشه استامینفن بده یا شیاف بزن منک هیچی استفاده نکردم تبش بالا رف اما با حوله سرد ک مرتب میذاشتم اومد پایین
برای دختر من که اصلا تب نداشت
استرس نداشته باش خب سنگین تر از واکسن های قبلی هست اما خیلی اذیت کننده نیست اگه استامینوفن و کمپرس سرد و گرم رو ب موقع رو پاش بذاری و یک روز تحمل کنی و مراقبش باشی ب امیدخدا فرداش سرحال پا میشه
سلام نه بابا این مادر ا ازش یه قول ساختن پسر من فقط یه شب پاش درد میکرد همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.