ورم از ماه های آخر شروع میشه فشار خونتون بالا نیست؟
منم ورم دارم ازمایش دادم برا دفع پروتئین و فشارم چک شد مشکلی نبود.طبیعیه
بمن گفت اگه داشتی خبر بده برا دفع پروتئین و خطر دارع ب دکترت بگو
اره با دکترت مطرح کن شاید دفع پروتیین داشته باشی
با دکتر مشورت کن
ممکنه فشارت بالا باشه
الان زوده ...جلوتر بری چی میشه پس ...رعایت کن
مال منم ورم داره ولی شکمم مشخص نمیکنه باردارم نمیدونم چرا بارداری اولم ک غول بودم
اخخخ که من کلافم از این ورم ها نه کفش اندازم میشه نه میتونم خیلی راه برم
زدم چت جی پی تی گفت عادیه
ورم برا ماهای اخره
نه طبیعیه مال من از سه ماه اول ورم کرده
من ک هیچ علایمی حتی حالت تهوع هم ندارم ولی فک نکنم برا شما مشکلی باشع عادیه دیگ ورم کردن
فکر کنم یکم زوده رعایت کن نمک نخور راه برو اب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.