سلام دوستان لکه بینی تو ماه پنجم طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

من از ۱۹ هفته دارم میره میاد🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

لکه بینی تو هیچ ماه و هفته ای طبیعی نیست

بنظرم بری دکتر بهتره باز خیالت راحت میشه،،،

برو دکتر

من داشتم از 2هفته پیش شروع شد تا چند روز،،، کلی دکتر رفتم 3تا سونو دادم،، اخرشم هیچی بود گفتن هر12ساعت شیافت واستراحت کن،، بیشتر حالت استراحت باش،،، الانم قط شده،، چون بیشتر استراحتم کارم نمیکنم

نه حتما برو دکتر

هماتوم ندارم گ

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

درحال حاضر استراحت مطلقم

منم داشتم هفته هشتم سونو دادم گفت هماتوم

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد