من از ۱۹ هفته دارم میره میاد🤦🏻♀️🤦🏻♀️
لکه بینی تو هیچ ماه و هفته ای طبیعی نیست
بنظرم بری دکتر بهتره باز خیالت راحت میشه،،،
برو دکتر
من داشتم از 2هفته پیش شروع شد تا چند روز،،، کلی دکتر رفتم 3تا سونو دادم،، اخرشم هیچی بود گفتن هر12ساعت شیافت واستراحت کن،، بیشتر حالت استراحت باش،،، الانم قط شده،، چون بیشتر استراحتم کارم نمیکنم
نه حتما برو دکتر
هماتوم ندارم گ
پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم
حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del
درحال حاضر استراحت مطلقم
منم داشتم هفته هشتم سونو دادم گفت هماتوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.