۵ پاسخ

من حدودا یک ماهه دارم کمتر شده ولی همچنان سرویس میرم در حد یکی دو قطره قهوه ای هم هست شیاف استفاده میکنم

بله خیلی کمتر شده از دیروز هم نداشتم دیگه کاش تموم بشه این لکه بینی

بله من از ۱۲ هفتگی داشتم

تازه بعداظهرادل دردهم دارم نمیدونم خطرناکه یان

من یکم الان دارم دارم شیاف استفاده میکنم توچی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری