سلام
من هنوز یکم لکه بینی دارم ،طبیعیه؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم تا جایی که من اطلاع دارم دکترم گفت حتی حاله ی قرمز هم لکه حساب میشه و باید مراقب باشی چون خودم داشتم گفت باید پروژسترون مصرف بشه کار سنگین نکنی رابطه ام نداشته باشی
حالا باز شما هم به دکترت بگو

به دکترت بگو

سوال های مرتبط