۴ پاسخ

برو پیش دکترت ریسک نکن

نه عزیزم لکه بینی فقط در هفته های ابتدایی نهایتا تا ۵ هفتگی طبیعیه بعد از اون نرمال نیست حتما به دکترت مراجعه کن

نہ زود برو پیشہ متخصص طبیعی نیست

لمه بینی هرگز طبیعی نیست
برو دکتر بهت شیاف و امپول میده
سونو هم میفرسته ،شاید هماتوم باشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۲ ماهگی