۶ پاسخ

چرا سقط شده

متاسفم
دلیلش چی بود که سقط شد؟

تا ۴۰ روز طبیعیه

من که هیستروسکوپیم شدم دو هفتس دارم هنوز🤦🏻‍♀️ ولی حتما سونو برا بقایا بده بعدا

آره فعلا داری کم کم قطع میشه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد