۷ پاسخ

مثله شما

برای من 11در 10از هفته هفت تا آنتی با چهار باز خونریزی بد
استراحت مطلق تمام این مدت

مال من 13هفته که رفتم انتی جذب شده بود تقریبا 20سی سی بود دکترم گفت

من تا nt رفت. حاملگی اول تا آخر بارداری بود مشکلی هم پیش نیومد

برای من از سونو قلب تا سونو انومالی از بین رفت

عزیزم برا هرکسی فرق میکنه بعضیا زودجذب میشه یا دفع میشه برا بعضیاهم تا آخر بارداری باهاشون هست

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری