خانمهایی ک هماتوم داشتید دل درد مثل تو پریودی می گرفتید

۳ پاسخ

بعضی وقتا حس پریودی دارم یا زیاد می ایستم و راه میرم اره

عزیزم خیلی استرس داری
من سر دخترم داشتم
باید سونو بشی
ببینی دفع شده یا نه
اگر شده باشه الحمدلله
اگر هنوز هست باید مراعات کنی
فعالیت رو کم کن که دیگه لک نبینی

بله، من کلا درد بودم، چند هفته ست که درد ندارم

سوال های مرتبط

مامان zahra مامان zahra هفته بیستم بارداری