دوستان درد زیر دل مثل پریودی ک خفیفه و سینه دردی ک ول نمیکنه طبیعیه🥲

۶ پاسخ

تا ۱۳هفتگی عادیه

منم همینجوریم دکترم گفت عادیه

منم دلم درذ میکنه شاید میخوام پری بشم امروز باید میشدم

همه دردا تو بارداری طبیعیه ماه ب ماه به دردا اضافه میشه امکان داره یه درد قطع شه یه درد شروع شه من الان هر هفته ای که میرم جلوتر از یه چیز بدم میاد هر غذایی میلم نمیکشه درد واژن دارم و کمر🥲
ولی زیر دلت درد میکنه سعی کن زیاد پیاده روی نکنی تند تند راه نری تو طول روز بیشتر به پهلو چپ دراز بکشی سرپا نمونی با ماشینم جایی میری سرعت گیرا احتیاط کنی چون سه ماهه اول خیلی حساسه رد کنی یکم خیالت راحت میشه

بله طبیعیه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری