۲ پاسخ

من به دکترم گفتم چون منم مثل شما بودم
گفت چون بچه تا الان تو لگن بوده و داره میاد تو شکم به خاطر همونه مخصوصا اگه بچه اولتون باشه خیلی درد دارین
من الان درد زیر شکمم خیلی موقع ها بد میگیره ول نمیکنه

عزیزم درد زیر دل اگه کم باشه طبیعیه اما اگه زیاد بود برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری