۲ پاسخ

اگه درد مداوم نباشه ( ینی بگیره ول کنه) و بیشتر از نیم ساعت نباشه طبیعیه.. چون رحم هر چند هفته سایزش بزرگتر میشه درد گرفتگی و انقباض رحمیه

موعدته؟طبق تقویم پریودیت

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری