این گرفتگی زیر دل طبیعیه؟؟ یه درد مثل نفخ شدید انگار تو دلته اونجوریه

۶ پاسخ

انرژی مثبت بده به خودت
الهی صحیح سالم بغل بگیریش

اره منم همینجورم خیلی اذیتم

اره عزیزم طبیعیه

اره طبیعیه 🤦🏻‍♀️خیلیم بده

اره منم دارم دقیقا همینجوری

اره طبیعی نگران نشو استراحت کن شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی