بچها سرکلاژم گرفتگی و ضعف زیر دل طبیعیه ؟؟

۲ پاسخ

تا یک هفته یکم گرفتگی طبیعیه مثل انفباص نباشه مشکلی نیست

طول سرویکست چند بود

سوال های مرتبط

مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری