دوستان امروز زیر دلم درد می‌کنه مثل پریودی. طبیعیه؟🥺

۵ پاسخ

من تازه دیرد زیر دلم بهتر شده

منم اینجوریم میگن طبیعیه

من از هفته دوم بارداری همین حالتو دارم دراز میکشم خوبم میشینم بدتر میشم

میگن طبیعیه والا منم دارم

آره اگه لکه بینی نداری

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری