۷ پاسخ

اره من این مدلی بودم از درد گریه میکردم
دکترم گفت طبیعیه فقط پروژسترون داد
الان گاهی درد دارم ولی خیلیبیی کمتر

گلم شما رفتی تحت نظر دکتر زنان باشی یا نه هنوز

ارع ارع طبیعی

سلام عزیزم درخاست میدی گلم دلم

منم بعضی وقتا اینجوریم دکتر گفت تا لک بینی یا خونریزی نداشته باشی مشکلی نداره

اکر طولانی و شدید نباشه آره دکتر برو بهت دارویی چیزی میده

اگر مداوم نیست اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری