خانما من عطسه میکنم زیر دلم یهو درد میگیره طبیعیه؟

۶ پاسخ

سرتو بیاربالا عطسه کن

منم تو هفته های پایین عطسه میزدم بعدش به خودم میپیچیدم اما بعدش یاد گرفتم باید می‌نشستم و به جایی مثل مبل تکیه میدادم بعد عطسه میزدم اذیت نمیشدم دیگه

طبیعیه دستت بزار زیر شکمت عطسه کن

وایی من تیرر میکشه شدید

دستت و بگیر زیر شکمت وقتی عطسه میکنی

بله چون فشار میاد به بدن ادم‌ سعی کن عطسه هاتو اروم‌و کنترل شده انجام‌ بدی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری