سرتو بیاربالا عطسه کن
منم تو هفته های پایین عطسه میزدم بعدش به خودم میپیچیدم اما بعدش یاد گرفتم باید مینشستم و به جایی مثل مبل تکیه میدادم بعد عطسه میزدم اذیت نمیشدم دیگه
طبیعیه دستت بزار زیر شکمت عطسه کن
وایی من تیرر میکشه شدید
دستت و بگیر زیر شکمت وقتی عطسه میکنی
بله چون فشار میاد به بدن ادم سعی کن عطسه هاتو ارومو کنترل شده انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.